Сервиз
Сервиз на хладилни и товарни надстройки и ремаркета
БЪРЗА РЕАКЦИЯ
Вашите камиони трябва да са в движение, а не в сервиза, за да ви изкарват пари.
КОНКРЕТНО РЕШЕНИЕ НА ПРОБЛЕМА
Ние ще ремонтираме това, което има нужда да бъде ремонтирано, вместо да сменим целия панел, надстройка.
КВАЛИФИЦИРАНИ СПЕЦИАЛИСТИ
Ние разполагаме с високо квалифицирани специалисти, които ще гарантират качеството на ремонта.
НАЙ-ИЗГОДНАТА ЦЕНА
Ние не работим евтино, но решението, което Ви предлагаме, Ви спестява реално много време и пари.
Галерия с ремонти, които сме извършили:
ФРИГОС - ИК
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ
- Настоящите гаранционни условия се отнасят за дефекти, възникнали в следствие процеса на нормална експлоатация по време на гаранционния период и не ограничава по никакъв начин действащите закони и други задължителни разпоредби в Република България.
- Фирма “ Фригос-ИК EООД се задължава за своя сметка да отстрани всички производствени дефекти на продадените от нея продукти, проявени по време на гаранционния им срок.
- С всяка продажба на продукти, подлежащи на гаранционно обслужване „Фригос-ИК EООД издава приемо – предавателен протокол с данните на автомобила в който е монтирана съответната изолация или фургон и гаранционните срокове.
- Гаранционния срок започва да тече от датата на продажба и е посочен в Приемо-предавателния протокол или фактурата.
- Ремонт по време на гаранционния срок се извършва само след представяне на копие на Приемо-предавателния протокол и автомобиля е почистен.
- Гаранционния срок не тече по време на престой на продукта в сервиза за ремонт.
- По време на престоя на автомобила в сервиза, същият не е длъжен да осигурява оборотен.
- При възникване на предизвикан или непредизвикан техничически проблем, клиентът е длъжен писмено да уведоми “ФригоС-ИК” ЕООД и да предостави камиона за ремонт в сервиза на фирмата производител. Последният е длъжен да установи причината и да предприеме незбавни мерки за отстраняването на проблема, като уведоми писмено клиента за минималните срокове за ремонт.
- В случай, че клиентът не уведоми своевременно за възникнал технически проблем и в резултат възникнат допълнителни дефекти по фургоните / ремаркетата, гаранцията става невалидна.
- Сервизът не носи отговорност за пропуснати ползи в следствие престоя на в сервиза за ремонт.
- Срокът за извършване на ремонта зависи от сложността му и доставката на резервни части, като максималния срок е един месец, а минималния не по-малък от 24 часа от датата на приемане за ремонт. Всички ремонти се извършват в сервиза на Фригос-ИК EООД.
- Транспортните разходи до и от сервиза са за сметка на клиента.
- След приключване на ремонта клиента се уведомява чрез e-mail или телефонно обаждане
- Върху ремонтитените или подменени части, производителят е длъжен да осигури нова 12 месечна гаранция, която започва да тече от датата на предаване на транспортното средство на клиента.
- Гаранционен срок е 12 месеца от датата на предаване
- Дефекти и повреди получени в следствие на неправилна експлоатация не са предмет на гаранционни отношения в следствие на :
– Претоварване на превозното средство.
– Транспортиране с незатворени врати.
– Използване на превозното средство при наличие на технически дефект, в резултат от което се появаява вторичен дефект.
– Неравномерно разпределяне на товара.
– Пътно транспортно произшествие.
– Не укрепване на товара, което води до повреждане на вътрешната облицовка при тръгване и спиране на автомобила.
Адрес за кореспонденция | Божурище бул. Европа №10 |
e-mail: | office@frigos.bg |
/Управител/ | Алексей Младенов моб.0888 36 41 40 |
Станимир Недялков моб.0886 85 33 04
|